Nyt om adgangsforholdene

Der er sat nyt hegn op på del 1. Det blev sat op i løbet af foråret 2009. Formålet med det nye hegn er at skærme af for adgang når anlægasarbejdet ifm. det nye krydstogtsterminalanlæg går i gang. Anlægsarbejdet går nok først i gang i det nye år (2010). Man må godt gå rundt derude, man skal dog være opmærksom på, at man pga. af det nye hegn ikke kan komme rundt og tilbage til indgangen, hvis man går rundt om hegnet.  Dvs. at kommer man om på sydsiden af hegnet er der risiko for at man må gå samme vej tilbage (der er dog nogle gange åbent ved den nye låge overfor containerne eller indgangen ved parkeringspladsen).

Thomas

3 kommentarer to “Nyt om adgangsforholdene”

  1. Andreas Petersen Says:

    Da jeg var derude i søndags blev HAG og jeg samt de tilstedeværende lystfiskere og andet godtfolk bortvist af en vagt fra Københavns Havn. Vi fik ingen anden forklaring end at vi ikke måtte være i området.

  2. stubbengruppen Says:

    Hej Andreas,

    Tak for din kommentar. Jeg følger lige op på det og spørg By og Havn. Jeg ved at lystfiskerne ikke må fiske fra del 1 og 2, de henvises til området omkring Fiskerihavnen, men for andre burde det være lovligt at færdes på del 1! Og By og Havn har endda selv haft ture til Stubben her i efteråret, så jeg forstår ikke helt at ham vagten har smidt jeg væk.
    Jeg lægger et indlæg på bloggen når jeg har hørt fra By og Havn.

    Thomas

  3. stubbengruppen Says:

    Hej Andreas og andre interesserede,

    Jeg har i dag fået følgende svar fra By og Havn:

    Kære Thomas Hellesen

    Jeg skal forsøge at besvare dig. Området bliver lukket for indkørsel af biler, men man kan gå ind på området, på eget ansvar. Dette gælder både for fuglekiggere og fiskere mv.
    Vi har hørt om denne “vagt” og det er hverken en vi har ansat eller kender noget til. Det har været en herre der har syntes at han skulle bestemme i det område.
    Området må man gerne færdes i.

    Mvh
    Pia Hansen
    —————————————-

    Thomas

Skriv en kommentar